fredag 31. juli 2009

Meitai til lille tantebarnet mitt :)

For snart måneder siden fikk lillebroren til mannen min en liten skjønn jente. Og når vi for 3 uke siden bestemte oss for at vi skal dra ned til Bergen og besøke dem MÅTTE jeg bare si en Meitai til dem! For jeg syns at det er så fantastisk å kunne bære barnet tett inntil hjertet :) Så da tok jeg frem noen meter med rød lin og blomstrete bomullsstoff og litt fleece til for og satt i gang med sying. Her er resultatet av en del timer nattarbeidMeitai er i liten størrelse slik at den skulle passe en liten nyfødt princesse. Den har avrundet hodestøtte som er foret og en stor hette som kan brukes når babyen sovnerJeg stresset ganske mye med å få den ferdig til vi skulle reise så sømene er ikke de aller retteste, må jeg innrømme men den blei jo fult brukbar :) Så da vi kom frem og jeg fikk den æren til å passe lille jenten en liten stund tok jeg bare frem meitaien og plasserte lille tantebarnet mitt i den. Hun storkoset seg i den! og sovnet ganske fort :) Så meitaien blei fort godkjent av den heldige lille brukeren. Her sitter vi kjøkkenet og mens jeg kunne passe lille jenta kunne jeg også samtidig ordne maten til gutten min og hjelpe ham med å spiseHerlig!!! Så fantastisk med slike gode hjelpemiddel i huset! Det syntes foreldrene til lille jenten også :) og de skulle bruke meitaien mye!
Den blei prøvd med en gang av både mor og flere av tantene også :) og alle likte det :) Her er et rent skrytebilde av den skjønne tanten som bærer lille princessen i meitaien.
Jeg håper denne bringer masse bæreglede til familien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!