fredag 24. juli 2009

Er jeg glad i garn så er jeg glad i garn :)

Ja! Det er jeg! det må jeg bare si :) Og selv om det er mye garn hjemme så er det aldri for mye garn syns jeg. Så da jeg var innom Sparkjøp butikken idag kunne jeg rett og slett ikke motstå fristelsen.Er ikke det et herlig syn???
54 nye garnnøster av Safir, Rubin og babyull i mange nydelige farger bare havnet i handlekurven min :) Mye av det er tiltenkt bestemte prosjekter: det er jo en del monster bukser som skal strikkes i de nærmeste måneder ;) men mye har bare blitt med fordi det var så fint garn! Det er jo så mange nydelige farger! Og det er ikke hver dag jeg er på Sparkjøp! Så nå trur jeg at jeg må kjøpe meg en til plastkasse til å få plass til alt av det nye garnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!