torsdag 4. februar 2010

Tøybleiefe gaven til lillemann og meg :)

Jeg er med en hemmleig venn runde på tøybleier.no og denne runde går selvsagt ut på å finne en perfekt tøybleiegaven til barnet til den tildelte vennen din.
Pakken min kom i dag! og den er bare så herlig!!!!! Feen min er sååååå flink!
Først må jeg si hvor spennende det var å åpne smartboks esken som duftet skikeklig herlig! I esken lå det 2 herlige hjemmesydde tøyposer: en til meg og en til lillemann så spennende!
Siden lillemann er i senga allerede åpner jeg min pakke først og der får jeg en pakke med med herlig økologisk te og 4 av mine favoritt konfekt Ferero Roshe!!! 2 er allerede fortært og 2 venter på teen som skal drikkes til så åpner jeg pakken til lillemann og i den lå det en nydelig hjemmestrikket longies i mørk turkis og brunt med ape på rumpen. Denne var ferdig vasket i herlig duftende ullsåpe.Vi får ikke prøvd den på før imårra siden lillemann sover nå men den ser passelig i størrelsen til ham.
også er det en ny treningstruse i orange fra Bright boots, herlig! og ikke nok med det er det en lyseblå Happy Heinis lommebleie med aper på Så utrolig! Akkurat de tingene vi trenger jeg som har lenge vert nysgjerrig på HH bleiene får nå mulighet til å teste dem nå og en hjemmestrikket lang bukse til gullet! så godt når noen tar seg tid til å strikke noe til oss og treningstruse er bare midt i blinken for nå er det oftere og oftere vi har bare tørre bleier i alle fall når vi er hjemme.

Jeg må bare si tusen milioner takk til den snille gåde feen min!

post signature


2 kommentarer:

  1. Utrolig koselig pakke da!! :)
    Må også bare si at du inspirer til tusen! Har kjempelyst til å begynne med tøybleier, bedre sent enn aldri sant ;) Venter en liten en i sommer, så har lyst til å komme i gang så fort lønninga kommer!
    Noen tips til billige begynnerpakker? Mannen er en latis og super skeptisk, så må være noe som han får til helst med en gang :)

    SvarSlett
  2. Takk, Renathe! Klart er det aldri for seint å begynne med tøybleier ;) og du har god tid til å finne ut av alt mulig og lære masse om tøybleier til den lille kommer i sommeren :) Stikk innom http://www.tøybleier.no/forum/ der finner du masse info og gode råd og kan lære av erafringer fra mange hundre tøybleiemødrer :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!