torsdag 25. februar 2010

Liverpool ullbukse. Igjen :)

(klikk på bildet om du vil se større bilder)

Liverpool fotballag er vist meget popular :) Nå har jeg strikket Liverpool ullbukse nr.4 på bestilling! Denne gangen er det en lang bukse og her kommer det et lite bilderas!

Buksen er selvsagt rød som draktene til Liverpoolspillerene med noe hvit og med de karakteristiske adiddas stripene på siden ;) og forran er det brodert på YNWA

og jeg blei fortalt at hver LFC fan vet at de står for "You`ll never walk alone"

Buksen er strikket i Safir garn og skal kunne brukes som sperrelag over tøybleier. Str. på den er ca 1,5-2,5 år. Det gikk 173 gram garn til den.

Lillemann syns det var skikkelig gøy å prøve buksen på.

Og buksen passet helt perfekt til ham og har bittelit lengde å gå på enda. Lillemann er nå 2 år og 2 mndr. Prøve bukse på var nok gøy men ikke like gåy å stå på en plass. Det er mye mer spennende å klatre opp og ned :)

men her har jeg i alle fall fått et fint rumpebilde og litt til

Legg merke til den herlige kunsten på veggene og møblene: slikt blir det nå blyantene ligger lett tilgjengelige men tegneboken er full av tegninger allerede, he-he, da finner lillemann seg noen andre plasser å tegne på. Jeg klarer nok å få det bort fra skjenken med litt sandpapir men det er verre med veggen for det er tapet på der og ikke maling :(

post signature



16 kommentarer:

  1. du er bare fantastisk flink!! jeg sier det igjen; du er min strikkehelt! kom hit til vestby en dag og gjør meg like flink :D

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig bukse
    Og en virkelig skjønn modell :)

    SvarSlett
  3. Takk for ros, dere er så snille :)
    Anette: du er jo kjempe flink! jeg trenger ikke å gjøre deg til noe ;)

    SvarSlett
  4. Du er bare helt rå på ull altså:-)
    Føler meg som en hermegås, for mye av det du lager, vil jeg også ha:-)
    Kjekt for deg at det stortsett holder seg til "vl jeg også ha" He,he....
    men den ullbuksa kan det godt jeg kopierer til neste vinter ja.

    SvarSlett
  5. helledussen så stilig bukse!!

    SvarSlett
  6. Råååå stilig :D du er bare så kreativ :D jeg er kjempe imponert :)

    SvarSlett
  7. og Vera: har skrevet en kommentar på din kommentar i bloggen min; ang. Milovesten :)

    SvarSlett
  8. Takk igjen til dere alle for ros :)
    Anette: takk, var innom og så den :)

    SvarSlett
  9. Fantastisk flott liverpool bukse du strikker. Selger du de på bestilling?
    Første gang jeg er innom deg, men kommer gjerne igjen:)
    Ønske deg en God Påske

    SvarSlett
  10. Takk, SeSsÅ:) ja, denne, som mye av det andre, var strikket på bstilling.

    SvarSlett
  11. Så flott bukse. Hva tar du for en slik?

    SvarSlett
  12. takk :) Akkurat nå strikker jeg ikke på bestilling.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!