mandag 12. oktober 2009

Ny bæredings i hus :)

Idag ventet det denne pakken fra Syv Sjal på meg på postenog inne denne er det et nydelig mykt og herlig Moby Wrap elastisk sjal fargen Pacific (petrol). Og nei da, vi venter ikke en ny baby eller noe bare at jeg har lenge tenkt at jeg ville ha et elastisk sjal jeg kan vise og ev. låne ut til alle som venter barn eller har akkurat fått. For mange kan dette med å bære babyen sin i et sjal virke merkelig på bilder men ofte om man prøver det selv er det straks mindre skummelt eller rart men superkoselig! Jeg blei i alle fall helt overbevist så straks jeg fikk prøve et elastisk sjal da lillemann var liten. Vi fikk da låne et Moby Wrap sjal fra en jeg blei kjent med på tettinntil. Jeg har i ettertid fikk prøve litt forskjellige elastiske sjal men liker Moby best: både stoffet og lengden og bredden på det og spesielt at kantene på sjalet er ikke brettet og sydd men bare overlocket slik at sjalet gir meget behagelig bæreopplevelse uten noen kanter som strammer. Så det er derfor jeg gikk for Moby nå.
Her er sjalet i sin herlighet (bildet lånt fra Syv Sjal)Nå gleder jeg meg til å vise det til de som måtte være interesserte :) Det er noen i familien og flere jeg kjenner som venter baby så da har jeg et sjal å låne dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!