torsdag 24. september 2009

Tøff og romantisk meitai.

Enda en gavepakke fra meg:I forige uke har jeg sydd enda en meitai som jeg sendte til Oslo - en gave til noen venner av oss som fikk en baby i sommeren. Denne meitaien har jeg sydd i liten baby størrelse: like brei og lang i panelet som de andre små meitaier jeg har sydd tidligere men uten avrundet panel.Denne modellen gir mulighet til å snu meitaien og bruke den på begge sidene. Meitaien er sydd av stødig men samtidig myk og med litt strech i svart bomulls velur til stropper og den ene siden av panelet og kraftig bomulls stoff på den andre siden.
Her er det med hetten oppDen andre siden er helt svart og jeg har applikert et hjerte i det samme stoffet som er på den ene siden av paneletMed hetten ned
Jeg har ordnet fester til hetten på begge sidene av stroppene slik at det blir like praktisk å bruke meitai uansett hvilken side man velger.
Jeg blei veldig fornøyd med meitaien selv må jeg si :) den er passelig stødig og myk og tar ikke så stor plass sammenbrettet
Jeg håper begge foreldre vil syns den kan brukes av begge :) og vil kose seg med å bære den lille i den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!