fredag 25. september 2009

Pay it forward gave.

Så heldig jeg er!!! Idag fikk jeg enda en overraskelse i posten! Nydelig gave laget av Rødtopp. Jeg meldte meg på i hennes blogg Rødtoppdesign for jeg syns det er var en spennende idé. Bare stikk innom bloggen hennes hun har vist plass til enda flere som kan en gave av henne ;)
Og her er det jeg har fått av henne:2 nydelige strikkepinner etui - et rundt til runde pinner og et til strømpepinner. Det passer meg midt i blinken! Jeg trengte virkelig noen etui til pinnene mine for de ligger i forskjellige poser her og der. Men nå har 20 cm lange bambus strømpepinner fått en super oppbevarings plass:
Har lagt alle lange runde pinner i den runde mappen også så nå er det mye mere ryddig i strikkekurven min! Så supert!!!
Tusen hjertelig takk kjære Rødtopp for den nydelige gaven! Snart blir det min tur å spre glede så om du vil ha en lite gave av meg følg bare med bloggen så kan du også melde deg på her snart ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!