mandag 7. september 2009

Dukke meitai

Det har vist blitt en del MT sying på meg i det siste :) Og i helga har jeg sydd noe nytt. Hva trur du som ligger inne den søte rosa posen?
Denne gangen har jeg sydd en dukke meitai til en jente på 6 år som jeg har observert å bære bamsene og dukkene sine i et sjerf som hun binder rundt magen sin og da tenkte jeg at en fin MT kunne være tingen til henne!
Brukte rosa Barbie blomstrete stoff til den ene siden av paneletog kraftig bomull i bølgete striper til andre siden av panelt og stropper. Så aplikerte jeg 2 blomster på den stripete siden. Jeg blei ikke helt fornøyd med aplikasjonen men den for bare bli der den er ;)Meitaien har knapper øverst på panelet slik at skulderstroppene kan knappes av/på om det er nødvendig. Tenkt som et ekstra sikkerhet i tifellet stroppene blir surret rundt og det er kvelerfaren. Så her er det kjekt å ha knappetang med knapper.

Jeg må nok spørre lillemann om å prøve den og være modell for noen bilder imorgen. Vi prøvde den på igår og ha likte det så godt! Han hentet 2 bamser han ville ha inne og koset seg masse med dem oppi meitaien. Skal prøve å ta noen bilder seinere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!