lørdag 19. desember 2009

Takk og lov for bæretøyet!


Ja! det må jeg si gang på gang! Her om dagene passet jeg lille nevøen min på 2 mndr i noen timer mens svigersøsteren min var på butikker og handlet julegaver. Og lille babyen krver nok sitt samtidig som jeg hadde jo middag å lage. Så når han ikke ville være aleien og klaget og sutret hver gang jeg prøvde å legge ham da tok jeg bare ellastiske sjalet mitt og puttet ham oppi og fortsettet med middagforberedelser.

Og nevøen min storkoset seg i sjalet mens jeg hadde muligheten til å styre på med middagen
og etterhvert så sovnet han sååååå godt! Bare fantastisk herlig! At ikke alle har oppdaget bæretøyet? det er jo et fantastisk redskap!
For dem som lurer på hvilket sjal dette er så er det Moby Wrap ellastisk sjal som er veldig bra sjal for nyfødt og små babyer opp til ca 8-9 kg. Sjalet kan også brukes til større barn men da syns jeg det passer kun til kosebæring. Disse sleges i mange butikker i Norge som f.eks. hos Hjemmemama eller Bæreglede eller Syv sjal


post signature


4 kommentarer:

  1. Helt sant, bæresjal, Mei Tai og alle typer bæredingser er utrolige. Hadde Mei Tai til min yngste og det var bare så herlig, praktisk og deilig. Han koste seg, og jeg fikk gjort masse og vært i nærheten av ham.

    SvarSlett
  2. Klart lillemann koser seg der, det vugger og rugger og er varmt, godt og trygt.

    SvarSlett
  3. Det kledde du Vera, koselig med en liten tass i sjalet igjen kan jeg tenke meg.

    SvarSlett
  4. klart det at alle gode bæredingser er så fine å ha, amylin! både praktisk og koooooselig!
    Takk, Husfruen :) det bragte noen minner å ha en liten tass i sjalet. Lillemann har jo blitt sååååå stor! hannes 13 kg er ikke lett å ha på magen, det blir mest ryggbæring på ham.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!