torsdag 17. desember 2009

Jeg fikk en kjempe fin julegave i posten igår :)

Jeg hadde en superstressa dag som ikke gikk etter planer og jeg var på farta nesten hele dage, så jeg var sliten, irritert, lei meg når jeg kom hjem i halv syv tia. Ting blei ikke bedre men enda mere stress da for jeg måtte jo få kveldsmat i superstressa unger og får de i seng også. Når jeg til slutt satt meg ned i godstolen seint på kvelden dumpet det en liten pakke i fanget: "kom i posten til deg", sa gubben. Uten å tenke over det så åpner jeg pakken og der ser jeg 2 herlige bleiebitter i PUL i den:
verdensrommet mønsterog herlige kuer :)
Så blir jeg litt forvirra og ser på pakken: jo da, den er fra Lykkedragen (elsker den butkken med masse helrige stoffer!) men jeg har da ikke bestilt noe.... eller har jeg? nei.... så ser jeg at det står "julegave" over navnet mitt? ÅÅÅÅ??? ser så enda mer nøye på innpakningen og nei men står ikke det "fra XXX" (vennina av meg) også? Skjønneste, snilleste, godeste XXX hadde sendt meg 2 herlige bleiebiter i PUL i julegave!!! Og de tøffeste, søteste, vakreste mønstrene jeg har sett!!!! Hvordan kunne du vite at jeg har siklet på dem? eller jo da, du har sikkert hørt meg snakke om det og VIRKELIG hørt etter HVA jeg snakker om!!! Eller kanskje undersøkt litt? Uansett så er jeg så utrolig rørt over omtanken! For det sier jo til meg at du bryr deg
Jeg måtte jo skynde meg og gjemme bort den verdensrommet bitten for jeg hadde tenkt at jeg kunne sy en bleie av den til lillemann og gi den i gave til gubben som er så fasinert over rommet. Så blir det kanskje litt mer morro for ham å skifte bleier på minsten?

Må jo selvsagt beklage at jeg åpnet den med en gang og ikke la den under juletreet... var nok litt forvirra igår, he-he. Men guri! for en fantastisk slutt på dagen!!! Jeg trengte virkelig den oppmuntringen, vennen! Tusen milioner takk!!! Dette er en perfekt gave til meg :)

post signature

4 kommentarer:

  1. Så fine stoffer! Høres ut som en flott julegave!

    SvarSlett
  2. Det kustoffet var vel det ku-leste! Flott gave da! Ha en fin helg og kos deg masse!

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig det er med slike overraskelser! Man får virkelig litt ekstra enegi og SOM det gleder!
    Slikt lever i hvert fall jeg leeeeeenge på. :0)
    Ha en fin fredags kveld!

    SvarSlett
  4. ja! det var kjempe koselig med en slik overaskelse! og det blir jo ekstra gøy å sy av disse vil jeg si!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!