fredag 4. desember 2009

Flere tøybind

Den siste uken har jeg brukt opp litt av de fine stoffene jeg har kjøpt inn fra Lykkedragen og e-bay og sydd et lite parti med tøybind med vantet PUL stoff som sperrelag. Det blei mange søte bind :) Jeg har sydd noen små og noen i medium størrelse og noen i stor størrelse. Det gjenstår enda å få sette inn knapper i mange av dem så kommer de ut for salg. Her kommer det bare noen snikpick ;) Noen små som er ca 20 cm lange

Disse har elefant, hjerter og ooga booga mønster på PUL stoffene og noen er i svart PUL og og de har enten ensfarget bambus velur, eller bomuls velur eller mønstret bomuls jersey på insiden.

Og har er det noen av de bindene i medium som er bittelit tykkere og litt lengre en de i små bindene. Medium er ca 24 cm lange.

Disse har også mange fine mønster på PUL siden: epler, elefanter, ooga booga også ensfarget svart og kongeblå :) Og inne har jeg brukt både mønstret bomulsjersey, bambus og bomuls velur, microchamios og microfleece og noen er med bambus fleece inne.

Alle er herlig myke mot kroppen! Rene luksus!

Jeg ville sy mange forskjellige slik at det var noe velge for alle men jeg må si at det var noe forferdelig strev å sy dem på denne måten!!!! Jeg måtte jo bytte tråd farge etter 1-2-3 bind!!! og det tar tid, he-he.... Nei.... neste gang syr jeg maaaaaange av et par-tre stoffer om gangen så går det nok mye fortere!

Nå skal jeg gjøre ferdig de resterende bind også legger jeg dem ut for salg over helga.

post signature


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!