fredag 13. november 2009

Gjenbruk

Vi hadde et par tovede votter som mellomste gutten min fikk til jul ifjor (trur det var da de var strikket) og vottene var nok fine de, men så blei de nok litt vell godt tovet i maskinn, he-he. Mener det er Blåfjell ulla og det var nå overaskende at den blei tova så mye. Han brukte dem da forige vinteren men så blir de jo tovet enda mere i bruk så til denne sesongen synstes jeg de var litt stive. Så da fant jeg ut at disse blir jo supre såler til skaller til lillebror! Jeg tok mål etter såler han har i andre sko og tegnet litt breiere såler og klipte til :) så sikksakket jeg dem på maskinn og vips! et par gode, varme, myke og tykke såler. 



Det ser ut som at jeg skal klare å klippe ut enda 2 par såler til av restene etter den enen votten og ut av den andre så da kan lillebror få såler til gummistøvlene sine og til sheroxene også :) Gjenbruk på sitt beste må jeg si :) mye bedre enn å bare kaste votter etter den mislykket toving, he-he

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!