fredag 6. november 2009

Bestillingsinformasjon og priser

Jeg tar sommerferie nå og tar ikke imot noen bestillinger for øyebliket. Det er fult opp med bestillinger til ut over høsten og frem til jul og etter det vil jeg vurdere om jeg har mer kapasitet til å strikke noe mer på bestilling. Beklager!

Det meste som legges ut i bloggen av strikk og søm er mulig å bestille i ønsket farge og størrelse.
Ta kontakt for informasjon og/eller bestilling på e-mail verasimonsen7 (at)gmail.com
Merk gjerne henvendelsen med "bestilling"
Bleiebuksene strikkes i forskjellige garntyper som er i ren ull eller alpakka. Mer informasjon om garn jeg bruker har jeg skrevet her. Alt info om plaggene som er til salgs vil stå i innlegget når jeg legger noe ut til salgs. Alle plaggene leveres nyvaskede og bleiebuksene kures i lanolin om ønskelig
Longies/lange ullbukser med striper strikkes med opp til 3 farger på beina.

Prisene for ullbukser er ved bruk av det rimeligste garnalternativ alpakka og peruansk ull vil være noe dyrere:

Bleiebukser (korte ullbukser eller shorties):
Str Nyfødt XS - 220 kr
Str Small - 240 kr
Str Medium - 250 kr
Str Large - 280 kr.
Str XLarge - 300 kr.

Ullbukser med lange bein:
Str Small (opp til 1 år)- 350 kr
Str Medium (ca 1-2,5 år) - 380 kr
Str Large (ca 3-4 år) - 400 kr

Selebukser
Str Small (opp til 1 år)- 390 kr
Str Medium (ca 1-2,5 år) - 430 kr
Str Large (ca 3-4 år) - 470 kr

Bukse med skjørt
Str Small og medium + 70 kr.
Str Large + 90 kr.

Det kommer ekstra tillegg for spesiele detaljer som motivbroderi, navn ol. Prisene på andre plagg etter avtale og vil variere alt etter størrelse, utførelse og garntype. For mer info send en mail.

Porto kommer i tillegg etter postens satser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!