onsdag 4. november 2009

Cuddly Bums lommebleie

Vi har testet en Cuddly Bums one size lommebleie som Hjemmemamma selger
Lommebleien er en veldig grei bleie og fungerte helt fint for oss. Innlegget som følgte med var noe tykkere enn det som følger med f.eks. Fuzzy Bunz bleiene så det holdt bra mye men vi er mest glade i bambus stoffer så jeg brukte et bambus innlegg og det microfiber innlegget som følgte med. Det er mykt microfleece inne med lommeåpning forran og den fungerte ok og det var ingen problem å få innleggene inn/ut av lommen da bleia er ganske romslig forran. Gode strikk og knapper og hele bleia ser bra kvalitetsmessig så den kan godt anbefales!
For oss fungerte den desverre ikke så bra i fasongen da for det første er jeg ikke så glad i one size bleier og jeg blei litt forvirra av alle disse knappene som er beregnet til å regulere størrelse på bleiene. Lillemann er så pass stor at vi trengte heldigvis ikke å knappe noe men kunne bruke den rett ut. Vi hadde flere knapper å gå på rundt midjen men selve bleia var nok i korteste laget i risen. Jeg skulle ønske de to knapperadene som bleia har til regulering i midjen kunne ha vert litt på skrå som f.eks. i FB bleiene for det ville ha gitt litt bedre justeringsmuligheter for mage/lår knappingen. Men ellers så fungerte bleia som den skal :)
Tusen takk til Hjemmemamma for lånet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!