tirsdag 17. februar 2009

Flere fargede bleier :)

Her er det bilde av det siste bleiefarge prosjektet. Brukte Herdins tekstil farge for natur fiber ( som til alt jeg har farget) i farge "solgul". Denne gangen blei det 4 brettiser, 1 bomuls sandy`s i XS (en gave til ei venninne som venter baby, håper bare at hun vil bruke tb), 2 sandy`s i bambus og en geobel i bambus. Og som alltid har bambus sugt til seg fargen på en super måte!!!! Disse bleiene er bare så knasje og fine!! Bildet lyver litt på fargen da fargen er gul og ikke orange. Brettiser blei ganske blasse i fargen men jeg trur det er fordi at jeg hadde litt vel for mye tøy i forhold til fargen. Men de er finere en bare hvite i alle fall ;) Så nå er det bare oliven farge igjen som jeg skal farge resten av bambus bleier og brettiser.

2 kommentarer:

  1. Er det samme farge du har brukt på alle disse bleiene? Utrolig fascinerende å se hvor ulikt de tar til seg farge:)

    SvarSlett
  2. på dette bildet er det den samme farge, ja. En flaske med Herdins solgul farge. Ja! det er så intersangt å se at bambus suger til seg farge helt utrolig!!! Det blir på en måte flere ulike farger alt etter hvilke stoffer som farges.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!