lørdag 21. februar 2009

Besøk av Happy Garnet MT med sjalstropper fra Jewelbaby

Vi har vert så heldige å få teste ut den nyeste kreasjonen til - Happy Garnet MeiTai med sjal stropper. Denne var full av overaskelser da jeg først åpnet pakken og kjente på stoffet tenkte jeg "å guri, så stivt" men så tok jeg den på og stoffet strekte seg og la seg peeeeent rundt meg og lillemann. Helt supert til magebæring fikk vi konstantert akkurat som et sjal bare litt enklere å stramme. Knotet litt mere til med ryggbæring pga hetta kom hele tia i veien for knyting/spredning av stroppan men når jeg fått spredt godt så satt den supert på! Litt siging blei det etter en stund så da måtte jeg etter stramme. Bredden på panelet likte jeg veldig godt for den omsluttet gutten min veldig godt og ga god støtte under lårene. Høyden derimot var ikke den beste for oss. Lillemann druknet i den Han er nok litt liten enda så jeg regner med at den passer bedre etterhvert til større barn. Det funket supert på magen for da fylte jo puppane mine en del men på ryggen måtte jeg brette en gang og da funket det jo men blei en liten hakke dårligere støtte i magebeltet. Stroppan på denne er superlange! Her måtte jeg for aller første gang si at de var alt for lange! Fikk til alle knyting med dem og hadde fortsatt en halv meter på hver side igjen. Men for lange er ikke for korte så det er bare bra! de kan jo ev. klippes til om man vil ha dem korte, ikke sant? Og for dem som er tynnere en meg kan det jo være en fordel for da kan man ta en ekstra rundt rund hoftene for mere stabilitet. Hetten er veldig morsom på denne og ga grei støtte til hodet da lillemann sovnet men jeg var ikke så veldig overbevist da den kom i veiene for knyting på ryggen. Kanskje vanesak?
Flere fikk prøvd den på treffet idag og syns den var behagelig og stødig å bære i
Alt i alt har jeg gode erfaringer med denne. Fik kjemåpe lyst på en MT med sjal stropper for det var en utrolig god bærekomfort med dem! Kanksje det blir en Jewelbaby en gang?
LIllemann hadde det som vanlig morsomt på ryggen til mamma. Og her lugger han meg godt i håret
Tusen takk for lånet

2 kommentarer:

  1. du har jo blogg jo!!
    her har det vert full rulle med influensaer siden før jul, emailen min som ikke vil motta emailer så jeg får ikke alle jeg SKAL få..
    lite nett-tid... bah.. stress rett og slett...

    *koser og susser*

    SvarSlett
  2. Så gøy å se deg her, Linda!!! Kosleig! Jeg er ny i bloggverden :) Men nå har jeg også en blogg. har sendt deg flere e-poster så da vet jeg hvorfor du ikke svarer :( God bedring!!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!