lørdag 21. februar 2009

Bleier farget i mørk oliven farge

Nå har jeg farget enda en maskinn med bleier og klær i mørk oliven farge fra Herdins. Jeg farget 1 t-sjorte til mellombror her i huset, 2 brettiser, noen kluter, en Snappi Au Nturel bleie, 1 BG i bambus, 1 Babeco budget i bambus, 1 Babeco B`eco i bambus velur og 1 geobel bleie. Her er resultatet:Kameraet mitt er vist ikke så god til å fange fargene for bleiene blei nok mørke med ikke så mørke da! Blei noe skuffet over fargerresultatet da jeg ikke hadde forventet at den skal bli så mørk! De bomulls bleiene blei farget i en slags brun-oliven farge mens bambus blei til en meget mørk olivenbrun. Jeg hadde jo enda mye tøy i maskinn slik at ikke fargen skal bli mørk!!! Men den blei det uansett. Bæsjeflekkene vil i alle fall ikke vises på disse da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!