onsdag 3. november 2010

Monsterbukse Marius

En klassisk monsterbukse er klar til avsending :) Et helt vanlig monster på rumpen. Denne gangen er det str. 2-3 år så jeg måtte få minsten i huset som er nesten 3 år til å vise den frem. Lillemann er nok nysgjerrig på å få se hva er det mamma tar bilder av og når han får beskjed om å stå med ryggen til mamma så er det bare en måte å være lydig på og samtidig å få kunne se: det er bare å stikke hodet mellom beina
Det blei ikke så verst smil det der :)
. Brun, 2 går farger og herlig turkis blei ikke så verst kombo. Litt mer vidde i denne modellen enn det jeg vannligvis strikker. Jeg ville prøve litt nytt denne gagen. Det blei fint syns jeg. Slik ser buksen ut forran.

Til denne buksen brukte jeg Silje garn fra Gjestal og det gikk 170 gr til den.

1 kommentar:

  1. Hei ! interessant blogg - fikk den på link .Kan du være så snill og legge ut maskeantall på de forskj. størrelsene - iallefall mini ? Hvor finner jeg mønster på broderinga ?

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!