onsdag 17. juni 2009

En drage? En krokodille? Et monster i alle fall! Ny monster bukse ferdig.

(klikk på bildene om du vil se større bilder)


Da var jeg ferdig med enda en monsterbukse strtikket på bestilling. Denne er i størrelse 1-2 år og da er det greit å få lillemann til å være modell :) Men har ahn tid til å stå å vise frem den stilige monster rumpa? Ikke når det er så gøy å hjemme seg inni skapet.Men vi må jo prøve å fange opp monstergliset! Og her kom det en super mulighet da han var på vei ut av skapet:Buksen er strikket i Safir/vestlands garn. Fargene valgt av mammaen til gutten som skal ha denne og jeg syns det blei en tøff kombo! Slik ser monsterbukse ut forran:Og bak på rumpen skulle det være en drage men ungan her mener det blei en krokodille. Vet ikke jeg... søt og tøf blei den nok syns jeg :)Og har er det flere action pics av dragerumpa:

Og et profilbilde også:Monserbuksen skal kunen brukes som sperrelagg til tøybleier så den er vasket 2 ganger og lanolisert. Strikket med litt høyde på vrangbordet oppe og litt lange vrangbord nede på beina slik at den kan brukes leeeenge!
Håper den faller i smak!

4 kommentarer:

  1. Takk, Jos! Vi liker kult, hi-hi.

    SvarSlett
  2. Hei! Utrolig kul bukse! Og fantastisk fin blogg! Strikker du selve dragefjeset eller broderer du det på til slutt?

    Hilsen Marita

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Marita! Dragen og tenner er brodert på med maskesting etter buksen var ferdig. Mun strikkes i kontrast fargen når jeg strikker selv buksen. :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!