torsdag 9. april 2009

Vi har hatt besøk av Kleinsmekker podaegi!

Snille Eowyn på tettinntil sende sin kjære Snorre KS podaegi på en reise rundt i Norge og vi var så heldig å prøv den! Elsker å bære i KS meitai! De breie skulderstroppene passer så godt for meg! Så jeg var veldig spent på hvordan pod var. Tidligere har jeg prøvd 2 pod og de likte jeg ikke. Den ene var bare feil vinkel på skulderstroppene mens den andre var litt for stiv etter min smak. Men Kleinsmekker var faktisk overaskende god å bære i!Jeg er mest glad i en MT eller formsydd sele med skikkelig god magebeltet så pod er egentlig ikke min greie på lang tur eller noe. Men det var veldig ok for rask opp og ned bæring i huset da vi skulle ned og ordne med vaskemaskinn eller lage middag. Lillemann så ut til å trives godt i den. Det var supert å kunne prøve en podaegi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!