onsdag 21. januar 2009

Flere bilder av Bebinær MT

Hva det noen som lurte på hvor lenge man kan bruke MT? hvor gammelt er barnet når det ikke kan sitte i den? tja.... hva skal jeg si? Her er min 8 åring som sitter fint som bare det i en Bebinær toddler :=)

Det var en dag her i jula at de store ungan ikke ville legge seg å sove og da foreslo storesøster om at jeg kunne jo bære dem i søvn som med lillebror. Hi-hi... det gikk nok ikke med storesøster som er ganske stor nå men mellomste man på 8 syns det var utrolig stass å bli båret rundt!Jeg kunne nok ikke ha bårte på ham lenge om gangen men til nød så er det ikke noe problem :) Han syntes selv at det var behagelig å sitte på ryggen hos mamma i toddler MT. Og i motsetning til lillebror ville ikke han ta armene utfor meitai panelet.
Om ikke det blir en måte å frakte de store ungan mine på så var det i alle fall morro å prøve :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!