mandag 13. september 2010

Liverpool lue

Denne luen har jeg strikket for å passe sammen med denne Liverpool buksen

Beklager skikkelig dårlige bilder, men jeg er fortsatt uten kamera og tar bilder med mobil i dårlig lys inne.
Også prøver jeg å ta noen action piks men lillemann er ikke akkurat villig eller har tid til det.
Det står heiaropet til Liverpool på den: "You`ll never walk alone" også går de samme stripene som er i buksen på den. Jeg har også brodert Liverpool på buksen og har tenkt å ta bilder av settet sammen men lille modellen min har ikke tid til slikt, he-he. Men jeg skal gjøre et forsøk imårra.
Str. på luen er 2-3 år, men jeg regner med at den vokser med barnet frem til skolealderen. Garnet er Rudin og det gikk 78 gr til den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!