mandag 20. september 2010

En produktiv helg.

I helga har jeg tatt frem og endelig fått sydd en del truseinnlegg i tøy som har vert ferdig/halvferdig klipt og bare ventet på å bli sydd. Her kommer det en liten smakebit: er ikke de fiiiiiiine?
Trur det blei rundt om 60 stk :) Nå skal jeg bare ordne alt ferdig, pakke noen i gave som jeg vil sende imårra og noen vil jeg beholde selv mens resten kommer for salg ila uka :) Denne gangen er det kun truseinnlegg og det er turkis som er hovedtema :) Og noe grønt. Er ikke det et herlig synn?
Så bare følg med!

2 kommentarer:

  1. Så fine! Mye hyggeligere enn papir, spør du meg! :-)

    SvarSlett
  2. Takk, Tina! Helt enig med deg: mye mer behagelige enn engangs :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!