lørdag 28. august 2010

Liverpool ullbukse atter en gang :)

Nå er det veldig lenge sia jeg har blogget noe strikkerier men det er fordi at jeg har rett og slett ikke hatt tid til å strikke den siste måned :( hver dag prøvde jeg å få litt tid til det men med sommergjestene og etterhvert barnehage og skolestart går det litt fort i sivngene, he-he, med alle klesplagg som må merkes og alle skolebøker som må trekkes om osv osv har det vert utrolig lite tid på kveldene.
Men nå har jeg endelig fått gjort ferdig enda en ullbukse som jeg kan vise frem :) Beklager dårlige bilder, jeg har fortsatt ikke kamera og brukte mobilen som ikke klarer å ta gode bilder inne. Skal prøve å ta noen bilder ute imorgen. Så her er ullbukse med Liverpoll FC som tema. Og denne gangen blei det en selebukse og en lue som passer til

Med liver bird på stumpen selvsagt :) Diagrammet til føniksen har jeg tegnet selv men for de som lurer så ligger det et veldig fint diagram på Ravelry men det blei en smule for stort til å få plass på stumpen.

Slik ser buksen ut forran:

Fant noen herlige fotbalknapper som jeg syns passet perfekt her. Luen har "You`ll never walk alone" strikket i. Jeg har lagt ut action piks av den her
Buksen er i ca str. 2-3 år. Strikket i Rubin og det gikk 237 gr til denne.

9 kommentarer:

  1. Så fin ullbukse! Min strikkedille er litt på vent inntil videre, nå koser jeg meg bare med mat.
    Takk for kommentar på bloggen min:)

    SvarSlett
  2. Den var fin ja! Jeg liker passformen utrolig godt, den ser i hvert fall veldig god ut på en liten barnekropp :)

    SvarSlett
  3. Herlig å se buksen ferdig. Har jo sett deg strikke den.
    Skjønner godt at du vil tenke deg om mht å brodere på den. Det kan jo bli for mye også. Heldig den som får buksen på seg :)

    SvarSlett
  4. For en tøff bukse! Litt av et abeid med den fønixen, den var flott.

    SvarSlett
  5. Lisje guten min fikk dinna bukså i 1 års bursdagsgåve me ei GO veninde i dag :D passe kjempe fint (bretta berre litt opp) og han kan vekse i den <3 pappsen so e Liverpool supporter blei SUPER fornøgd :) du e kjempe flinke :) skal virkeli bruke den MASSE!!!

    SvarSlett
  6. Så herlig å høre at buksen falt i smak og passet fint til mottakeren :) Det var jo meningen at den skal kunne brukes lenge fremover! Da har han den i alle fall et par vintrer. Tusen takk for tibakemeldingen og for ros. Det setter jeg kjempe stor pris på! takk :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!