onsdag 11. august 2010

Rosa! Rosa! Rosa!

Overlocken min går for full rulle nå om dagan! Og det står cerise rosa tråd i den så da har jeg prøvd å få sydd alt som gikk an å sy med rosa tråd :) Jeg hadde mye ferdig klipte bind og truseinnlegg liggende så nå har de endelig blit ferdig :) Det blei et lite parti til med små truseinnlegg som disse med morsomme undersjøiske dyr på

og noen med sommerfuglene

Det blei også noe større truseinnlegg i samme motivene. Også fikk jeg gjort ferdig de medium og large tøybind med rosa hjerter på også. Her er medium
og large.
Alle bind og truseinnlegg er lagt ut i salgsinnlegget som jeg postet litt tidligere.

Må si jeg begynner å bli mer og mer fornøyd med syingen og etter at jeg har endret litt på fasongene på bindene har det blitt lettere å svinge/snu stoffene og få finere kanter.
Må si at overlocken bruker bra mye med tråd, he-he. Jeg trur at jeg har kastet nå 7 tomme spoler i den siste uka. Ikke store 1000 m spoler selvsagt, men 200 m spoler. Nå må jeg se an om jeg får tid i helga til å sy noen av de andre fargene også :)

1 kommentar:

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!