lørdag 19. september 2009

Tøybind og truseinnlegg

Her er det maaaaaange nerdebilder av egenproduskjon, hi-hi...

Jeg var med en i en hemmelig venn/fe-runde på tøybleier.no Denne gangen var det "Gave til mor" runde der vi laget gaver til hver andre :) og det var jo så kosleig! Her er det mange bilder av noe av det jeg laget til mitt fe-offer. Ville jo vise de for lenge siden men kunne jo ikke får vi var ferdig med fe-runden. Jeg har sydd bl.an. 2 stk tøybind AIO med PUL som sperrelag. Den blå har knall rød bambus velur innerst med 1 lag bambus frote, 1 lag tynt hamp frote og et lag tett vevd bambus fleece stoff. Den med rosa hjerter har brun bomuls velur innerst og to lag med bambus frote.
Veluren inneHer er bindene sammenbrettet for oppbevaring
Og her er det 3 truseinnlegg pent sammenbrette til oppbevaring.
Alle har et lag med bomuls jersey på den enne siden også er det bambus fleece, bambus velur og bomuls jersey på den andre siden og litt forskjellige stoffer inni i midten både bomuls jersey, bambus velur og bambus fleece og hamp frote.
De kan egentlig vendes om og brukes på begge siden så det er abre å velge om man vil ha velur eller jersey mot huden.
Jersey stoffene på den ene siden:og bambus velur, bambus fleece og bomuls jersey på den andre siden.

Så nå er det plannen om å få sydd flere til salgs når jeg har mulighet for det :) Som om du trenger tøybind/truseinnlegg er det bare å følge med ;) her kommer det noe for salg etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!