mandag 16. mars 2009

Shorties/ullbukse med korte bein

hHer er noen av shorties jeg har strikket til minsten. Her har jeg også prøvd meg på litt forskjellige oppskrifter. Først kom denne i Vestlands garn Veldig grei passform men ikke helt det jeg var ute etter. så strikket jeg denne med båt på i Askeladen merinoull Den satt bra på men jeg ville ha enda nettere modell. Så Jeg ville prøve en helt annen måte å felle av til killen og bein og da kom denne modellen til livet Og den likte jeg veldig godt! Jobber med den enda med litt forandring her og der men alt i alt er jeg veldig fornøyd med den :) Strikket i flere størrelser. Denne og denne er ganske store
Så er denne modellen veldig fin til å strikke med flere farger og mønster som her Buksen sitter veldig fint på og gir en nett rumpe

Her strikket jeg en med litt lengre bein og ganske høyt vrangbord i magen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!