mandag 30. mars 2009

Jeg må jo vise

Nå er jeg avslørt i gjetterunden på tøybleienissen på www.tettinntil.no så da kan jeg jo vise frem hva jeg har gitt i gave til min hemmelige nisseven. Hun har 2 barn: en gutt på halvt år og en jente på rundt 2 så da blei det en skikkelig guttegave til gutten - en blå fotball formsydd bleie som er sydd av 1 lag 100% bomul lfrote ytterst og 1 lag bambus velur innerst mot baby stumpen. Den har også lomme i for å legge innlegg oppi. Slik ser den ut foran og bak
Jeg sendte også et strikka sett (bukse, jakke, lue, votter og sokker) i marineblått babyull til gutten. Den var brukt men så ganske ny ut. Den har jeg selvsagt ikke husket på å ta bildet av.
Til storesøster strikket jeg en longiesmed romvesen monster på rumpa!!!Hun fikk også en solgol Geobel blei med.
Og alt var jo selvsagt pakket i mine hjemmesydde gave/bruks poser med Ole Brum da jeg fikk med meg at storesøster var glad i Brum og jeg hadde noe stoff hjemme.
Ser ut som om alt passet bra til ungene og at gavene falt i smak!
Gøy å være med på slike gaverunder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!