fredag 13. mars 2009

Ny bleiebøtte

Tenkte jeg skulle vise dere min nye bleiebøtte. Ikke mye å skryte av kanskje men jeg syns denne fungerer faktisk best siden den er så luftig. Følte at den vi hadde var litt liten og ville ha en litt større og da jeg sto der i butikken å så på forskjellige bøtter så jeg denne - egentlig papirkurv ;) - og tenkte: denne er jo i perfekt størrelse og er så luftig og er billig!!! 19.90 for denne mens den andre jeg så på var til 99,90 så da kjøpte jeg den bare for å prøve og den funker supert!!!! Siden den er så lufitg blir det minimalt med lukt og en del av bleiene når å bli tørre til jeg skal vaske de og da lukter de ikke. Oppi er det en selvsydd pose: slikt kan man bruke sine gamle t-sjorter på - klippe av armer og sy sammen der de var, den nederste kanten av t-sjorten blir jo til super løpegang for strikk og vips har du en fin bleiepose til å ha i bøtta ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!