mandag 29. juli 2013

Nye bleier i posten!

Vi har vert på ferie en liten ukes tid og det er så utrolig artig å komme hjemme til flere tøybleiepakker i posten :) Ikke mindre enn 3 nye pakker kom i forige uke og idag! Juhu! Først viser jeg pakken med mine favirtlommebleier. Virkelig utrolig gode kvalitetsbleier! Og de kan bestilles i akkrurat de fargene, mønstrene og stoffene en vil ha :) Og vi måtte jo ha noen flere lommebleier med bambus velur innerst (for snuppa tåler ikke syntet så godt) til barnehagen. Og borrelåsen er jo enkelst også, sammenlignet med knapper. 3 nydelige Celebrains lommebleier. De kan bestilles her.
Bildet gir ikke helt riktig farge, men det er 2 stykk i nydelig lysgrønn farge emd frosker og skilpader med brun bambus velur inne og en med rosa elefanter på grått med lime bambus velur inne.

Også fikk en pakke med 3 lommebleier med bambus velur fra Alvababy. De er overaskende gode! Passformen er litt stor til min lille snuppa og de sitter ikke like godt som Celebrains. Men greit å ha noe ekstra fargerike lommebleier til barnehagen :)

Og i den siste pakken var  det en avveningsbukse og rispapir fra Alvababy. Avveningsbuksen har veldig god passform og grei absorbering. Minuset er at den har mange knapper slik at størrelsen skal kunne justeres. Knappene plager meg, hehe.
Skal enda kjøpe flere Celebrains bleier så har vi nok til barnehagebruk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!