tirsdag 30. august 2011

Hemmelig venn gave!

Jeg er med i en hemmelig venn runde på Tøybleier.no Og siden det er et tøybleier forum er hemmelig venn runde er det en tøybleie-fe runde! Med tøybleiegaver i posten! Skikkelig gøy! Idag fikk jeg min gave! Eller egentlig snuppa mi fikk sin ;)
Vi fikk en stor fin pakke og et kort :) Lillemann måtte jo selvsagt hjelep til å åpne pakken og jeg hadde det så travelt med  å  få åpne opp at jeg bare tok snuppa i stolen fra bilen etter at vi har vert på posten og skynde meg å finne kamera og åpne pakken og ta bilder, hehe. Så ungene er med på bildet :)
Vi fikk en skikkelig inholdsrik pakke og feen traff virkelig blink :)

  • en nydelig lillafarget BBH Petit AIO (eller SIO) i Large. Med ekstra sett med innlegg til.
  • en lysrosa våtpose fra Muskut (stor?) perfekt størrelse til å ha med på reisen! Helt ny og fin viste faktisk ikke at Muksut ensfarget PUL var så tykk og fin til poser! Perfekt! 
  • en nydelig ullbukse(strikket i alpakka) med skjørt på i cerise rosa som passer sikkert til neste sommer en gang
  • 3 stk div. innlegg i frote og fleece (bambus?) 
  • en lagsydd bleie/innlegg i (bambus?) frote og fleece. Ser ut som den er i perfekt størrelse til å bruke nå. Ingen merkelapp så jeg veit ikke merket... eller kanskje feen vår har sydd den selv?
  • en flaske med ullkur fra imse vimse (hvordan viste feen vår at vi gikk tom for kur forige uka og at jeg skulle kjøpe ny flaske nå? ) det var midt i blinken! Aldri nok av lanolinkur!
  • en pose med Sheepish Grins små såper Washy wafers silk and aloe wipes solution. Har aldri prøvd noe slikt, men disse ser spennende ut! 
  • et nøste nydelig mykt Sandnes silk mohair i lilla/lyng farge. Jeg begynte å legge masse planer ofr hvor fin kjole jeg skal strikke til lillemor osv men så mente jo feen vår at denne skulle jeg bruke til å strikke noe til MEG! og jamen skal jeg prøve meg på det! 
Er ikke vi heldige? Kjempe gøy med fegaver!


1 kommentar:

  1. for en utrolig flott gave :) Så heldig du har vært.
    Er utrolig stas med overraskelser i posten :D

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!