fredag 29. april 2011

To award til meg!

Nå syns jeg det er på høytid å sende videre 2 award jeg fikk for en stund sia :)  Først så fikk jeg denne av Elin 
Og denne skal jeg sende videre til 7 bloggere men først må jeg svare på 7 spørsmål:

1.Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der? 
Og undervisning i faget.
2.Hva var det siste du så på tv? 
CSI Maimi    
3.Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?  
tv, vaskemaskin og oppvaskmaskin.  
4.Når var du sist ute og hva gjorde du da?   
30 minutter siden og hengte opp klær til trøk 
5.Hva har du på deg nå?
Kosebukse i lilla og svart t-skjorte 
6.Hva var den siste filmen du så? 
tja.... husker ikke....
7.Skulle du overveie å flytte til utlandet?
trur ikke det skulle ha vert noe problem, men det er jo spørs hvor. 

Så vil jeg sende denne award videre til: 
Mona  som er bare herlig søt :)
Husfruen som har overskud til det meste ;) 
Ingrid som både strikker og hekler og syr inni mellom :)
Viola som syr masse fint!
Cathrine som er så flink scrapper :) 
tøybleiemamma som blogger masse om tøybleier og andre greier :)
An-Margit som har en utrolig koselig blogg 
Stikk innom disse fine bloggene og se selv! 

Også fikk jeg en denne award av June 
Awarden skal reise videre til 5 blogger med mindre enn 100 følgere, 
sånn at flere kan oppdage alle de fine og inspirerende bloggene rundtomkring! 

Denne vil jeg sende til: 

Sånn, så kan dere oppdage litt nytt idag :)  Tusen takk for disse herlige award!

5 kommentarer:

  1. Kjære Vera!!! Gratulerer med to flotte utmerkelser, og tusen takk for at du gir en videre til meg.
    Klem <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden. Skal prøve å få gitt den vidare til fem nye fine bloggar.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med prisene og takk for den du sendte videre til meg.

    SvarSlett
  4. Og her har du en til: http://tara-malama.blogspot.com/2011/07/award-til-meg-deler-videre.html

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!