onsdag 28. april 2010

En ulltrøye i spreke farger

Enda en ulltrøye er ferdig. Strikket i mykt tynt og lett ullgarn (det orange) og babyull rester (det blå og røde) Str. ca 2-4 år å dømme etter Nøstebarn sine oppskrifter men jeg syns den er litt større enn det. Så jeg håper den passer leeenge!

Lurer på om jeg skal hekle en blåndekant rundt armene på denne siden den er til en jente? For se.... Trøyen blei bestilt i orange med innslag av rødt og jeg hadde lyst å bruke den fine blå fargen også og fant de søteste museknapper som passet supert til så slikt blei det en trøye i spreke farger til :) Oppskriften er i utgangskpunktet etter Nøstebarn sin ribbestrikket trøye med noen forandringer.

Det gikk 73 gr garn til denne: akkurat et nøste med orange og litt blå og rød.

post signature


1 kommentar:

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!