onsdag 21. april 2010

3 herlige bleiepakker i posten.

Idag var det reneste julaften hos meg! Da jeg kom hjem ventet det ikke mindre enn 3 pakker på meg! Gøy!! Og spesielt gøy var det at det var 3 pakker med tøybleier :) Jeg tok ikke bilder av den første pakken for der var det noen tøybleier og ullbukser til bleiebanken, en bleieutlåns ordning som vi setter i gang på tøybleier.no forumet. Det var Ruth som har Insomnia Design som donnerte noen av deres bleier og ullbukse som de ikke bruker mer. Men det som var så gøy at hun la ved en liten pakke til meg personlig og ikke bare til bleiebanken :) Jeg fik 4 herlige nydelige maskemarkører med katter på :)Og jeg som akkurat hadde tenkt på at jeg virkelig trenger noen fine maskemarkører, for selv om garnstumpene fungere til det samme formålet, er det jo mye mer gøy med noen fine søte markører. Hvordan kunne snille Ruth vite at jeg tenkte det nå? he-he...Og de to andre pakkene var det 1 bleie til oss som vi fikk i gave av Heidi som driver LilleGull tøybleier og en prøvepakke med nye bleier fra henne som vi skal prøve og sende videre på vandring til andre som vil også prøve de.Den gule bleia er lommebleia som vi fikk og resten er vandrepakke med WeeOnes tøybleier fra LilleGull bleier. Prøvepakken består av 1 lommebleie, 1 formsydd, 3 innlegg og 1 fleecetrekk. De så veldig lovende ut! Nå gleder vi oss til å teste dem :)
Bare se på denne herligheten:Et herlig trekk i svart vanntett polarfleece med knasjegult tynt sportsstoff som slipper fukten gjennom. Og på stumpen er det brodert en søt bamse
Se på de herlige fargene på one size lommebleien som har brun PUL stoff på utsiden og det samme sportsstoffet i herlig turkis inne.Bleiene og innleggene virker veldig fine og smale i modellene. Stoffet som er brukt i formsydd bleia og i innleggene har jeg brukt før og det har vert overaskende god oppsugingsevne. Så nå gleder vi oss til å prøve alt på. Det kommer nok en oppdatering etter vi har testet alt.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!