mandag 29. mars 2010

Småstrikk: et lite smetteskjerf.

Enda mer tilbehør til en av monsterbuksene mine. Tidligere iår strikket jeg dette settet med jakke, lue og sokker som skulle passe til monsterbukse jeg strikket ifjor. Også hadde jeg litt garn igjeng og ville bruke det opp. Mammaen til den søte snuppa som fikk settet ville ha et smetteskjerf. Så da fikset jeg det til henne igår.

Også ville de ha dusker til luen så jeg ordnet det. Litt gøy med småstrikk som er ferdig fort. Men jeg er flink til å lage mer arbeid til meg selv enn nødvendig, he-he. Viste at jeg ikke hadde nok av en farge så jeg ville bruke de 3 fargene fra settet. Og det resulterte i 18 tråder som måtte festes. På det lille skjerfet!!! Men tøft blei det til slutt, syns jeg :)

Det gikk69 gr til skjerfet og duskene.

post signature



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!