onsdag 21. januar 2009

Jeg fikk en MeiTai i gave idag!!!!

Jeg blei kjempe glad i dag!!! Jippi!!!! Jeg fikk en Bebinær Mei Tai i toddler størrelse av snille-snille Carina på http://www.bebinar.com/






Jeg har hatt den på prøve i noen uker og
gruet meg litt til at jeg skal sende den tilbake. Jeg var den siste på testrunde lista så jeg fikk ha den litt lengre. Denne har vert med lussekatter bakking med en syk lillemann på ryggen og mye koseturer også.





Idag får jeg en melding fra Bebinær om ikke jeg fil ha den flytte inn til meg for ever og altid? Om jeg vil!!!!!!!!! Dette er min aller første Mei tai!! Altså jeg har hatt mange på prøve og lånt og slikt men jeg eier ikke noen så
det var helt supert å kunne få den! Se hvor minsten trives i den!!!! Den kommer nok til å passe ham lenge :)




Må jo si tusen tusen milioner takk til Carina som syr Bebinær MT!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!