lørdag 17. januar 2009

Hvorfor Min enterprise?

Da har jeg opprettet meg en blogg og håper jeg skal finne ut av det og kunne bruke den ;) Navn på bloggen var jo veldig vanskelig å finne for jeg vet enda ikke hva i all verden jeg skal bruke denne bloggen til. Men så må jeg si at jeg og gubben er store Star trek fans og idag kom den siste sesongen av "enterprise" i posten - jippi!!! flere star trek kvelder i vente :) - og da tenkte jeg: "Enterprise" er jo det første skipet som reiste langt av sted i det store ukjente så på en måte bloggen min er den første reisen i det store ukjente av bloggverden! Så er det jo også at enterpise betyr jo foretning eller noe slikt på engelsk og, hvem vet, kanskje blir det noe "foretning" på meg en dag i fremtiden der jeg kan lage og selge noen av mine kreasjoner her ute i bloggen. For se om det blir noe ut av denne drømmetenkningen.
Jepp! da har jeg skrevet det første innlegget :)

2 kommentarer:

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!