søndag 3. mars 2013

Enda flere luer

Denne strikket jeg før jul for jeg skulle gi den i julegave. Men fant ut av at jeg sparer den til bursdagsgave og nå er den sendt :) Jeg har ikke sett bildet jeg tok av den før den blei pakke inn så beklager dårlig bilde :(

Strikket til min nevø som fylte 2 år :) Det ensfargede garnet er Cascade 220, deilig mykt og kløfritt og det multifargede er noe ren ull.
Og denne strikket jeg til minste snuppa mi i tykt og deilig håndfarget ullgarn. Det ensfargede garnet er dobbell tråd av Vestlads garn. Så god og varm.
Og her prøves luen på av den fornøyede eieren. 




3 kommentarer:

  1. Tøff lue! Du er virkelig flink. Håper jeg en gang klarer å strikke et plagg til mini. Denne luen, er den vanskelig? Kan du legge ut oppskrift, evt sende meg den.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig tilbakemelding, Åse Katrin! Luen er egentlig ikke vanskelig å strikke :) Og ja! Jeg kan godt legge ut oppskrifta etterhvert! Må bare få gjort ferdig årets eksamen og håper jeg får bedre tid til bloggin snart! :) Har flere oppskrifter jeg har tenkt å få lagt ut.

    SvarSlett
  3. Supert Vera! Lykke til med eksamen :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!