lørdag 27. februar 2010

Monsterbukse strikking. Del 3

Da er det på tia med dagens oppdatering på monsterbukse strikking. Og jeg kan bare si "ta-da! ferdig!" Eller egenltig ikke heeeelt ferdig, bare feridg med å strikke selve buksen. Det gjenstår jo det alle mest pirkete arbeid for buksen ser jo slikt ut nå:

Nå må jeg feste en milion (jo da, jeg overdriver her, he-he) tråder på innsiden og det er det verste jeg vet med strikketøyet: feste tårder og montere sammen ting. Heldigvis ingen monteirng på en bukse men mye pirk med trådene når det er hele 4 farger som er brukt. Så skal selve monsteret broderes på . Men nå trur jeg det er nok for idag så jeg tar resten imårra kveld. Håper jeg rekker å bli ferdig da eller så kan det bli litt til igjen til mandagen.

post signature


7 kommentarer:

  1. Hei! Spennende å sjå korleis monsteret ser ut når du er heilt ferdig:)

    SvarSlett
  2. Flott bukse med maaange tråder. Kjedelig, men det må til.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :)
    Ja trådfesting er ganske kjedelig, men det hører nå med ;)
    Ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  4. ja, trådfesting må nok til, he-he. Etter 2 laaaaaaange timer er jeg endelig ferdig med å feste alle de endene på insiden. SÅ får jeg ta monserbroderingen på kvelden.

    SvarSlett
  5. Litt overdrivelser må til for å gjøre verden til et mer spennende sted noen ganger;-D
    Blir nok flott monsterbak på den buksa der:-D

    SvarSlett
  6. Byxan ser ut till att bli jättefin!

    SvarSlett
  7. Ser ut som om buksen blir kjempefin!! Trådfesting er kjedelig.. men nå er du jo nesten helt ferdig!!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!