lørdag 20. mai 2017

Lenge siden sist!

Hei og hå! Nå er det vell fire år siden jeg oppdaterte bloggen. Jeg har rett og slett ikke hatt tid til verken strikk eller som for salg. Men det betyr ikke at jeg la fra meg håndarbeid! Nå har jeg tenkt å prøve å ta opp litt av bleiebuksestrikking og arbeid med oppskriftene. I løpet av noen dager kommer det endelig to av mine oppskrifter på bleiebukser til salgs :) Det kommer også noen ferdige bleiebukser til salgs. Og her er det noen av de jeg har solgt den siste uken.
Her er et minimonster i str XS i Vestlands garn. The little Green man er sendt til sin nye eieren.

Og en liten rosa diamant bukse i Sandnes alpakka også i str XS er send videre. 
Og disse to har også nylig flyttet ut hjemmefra. En lilla herlighet i vestlands garn med hjerte på stumpen. 

Og en ny monsterkompis i Villmark garn. 

Er ikke de søte? 


7 kommentarer:

  1. Heia! Kommer du til å sy tøybind for salg igjen? Har noen av dem, og ingen over, ingen ved siden!

    SvarSlett
  2. Heia! Så koselig å høre at du er fornøyd med bindene mine! Ja, jeg har store planer om å sy tøynind. Syskapet er fylt med stoffer! Men når jeg får tid til det.... det er vanskelig vite. Håper på noe søm utover høsten :)

    SvarSlett
  3. Heia! Så koselig å høre at du er fornøyd med bindene mine! Ja, jeg har store planer om å sy tøynind. Syskapet er fylt med stoffer! Men når jeg får tid til det.... det er vanskelig vite. Håper på noe søm utover høsten :)

    SvarSlett
  4. Hei.
    Strikker du disse monsterbuksene i hele bukser med seler på bestilling?

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!