tirsdag 5. oktober 2010

Jeg har sydd våtposer

Det er nok en stund sia jeg har sydd en del små våtposer/wet bag til både oss selv og til salgs. Så nå er det på tia å vise de frem.
Her er det to små poser til mor (det jeg bruker i vesken til tøybind) og to mellomstore til lillemann i huset. Han har dem i barnehagesekken slik at skitne, våte klær kan legges i dem om det er nødvendig så slipper vi massevis av plastposer. Disse posene er sydd av stoffene jeg fikk i julegave av ei vennina av meg. Det skulle egentlig ha blitt bleier til lillemann men jeg var så treig å få sydd dem at han rakk å slutte å med bleier i mellomtia og godt er det for da fikk jeg meg to kule poser selv og to til ham :)
Og her er det noen små poser som jeg har sydd for salg og på bestilling.
De i lime er i minkie PUL, nydelige myke! Alle våtposene som er til salgs er lagt ut her. De små er veldig praktiske til å ha vesken slik at man kan ha tøybind i dem. Vantett og ingen lukt! Også vaskes de i maskin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!