onsdag 8. juli 2009

To pakker i posten i dag!!!!!

Det var så morro å se hentelappen i postkassen idag!! For på denne sto det at det var en pakke fra SyvSjal og i denne var det en overaskelse til meg fordi at snille violatettintil har nominert meg til å en sommergave fra SyvSjal og etter en trekning var det faktisk meg som skulle en gave!!!! er ikek det gøy? løpte til posten med en gang og kom meg ikke ut fra posthuset før jeg begynte å rive av papiret for jeg var sååååå nysgjerrig!!!! Og i pakken lå det en turkis/brun herlighet!!! Rockin' baby - This Lullaby ringslynge!!!!!!Bildene fra butikken viser ikke hvor herlige farger det er på den! Jeg elsker brun og turkis!! Så det var skikkelig midt i blinken for meg!
Jeg kom hjem veldig seint så jeg fikk ikke prøvd den på idag før lillemann måtte legges i seng så vi får ta en testrunde imårra :) og da kommer nok action piks!!!
Det blir en super sommerslynge for oss :)
Tusen takk til SyvSjal for en nydelig gave!!!!!!!

Men det var jo ikke alt!!!!! Det lå enda en til pakke i postekassen :) Og det var en bleiepakke, jippi!!!! Bleiepakker er gøy! Spesielt gøy fordi det er superlenge siden vi har kjøpt noen nye bleier for vi har jo liksom nok.
Men flere lommebleier måtte vi jo ha til å vise frem og da bestilte en turkis Fuzzi Bunz Daisy lommebleie i størrelse M for den passer lillemann perfekt. Supersøt sommerbleie!


Også fikk vi enda en bleie i pakken:
Swaddlebees Blue Sommer lommebleie i str. L (det er selvsagt den bleia med blå og lime prikker på ikke den rosa, hi-hi) Denne har vi ikke prøvd før men den ser ut til å være superfin bleie! den har tykk og myk økologisk bomulls velur på innsiden mot huden og et tynt lag med noe "stay dry" stoff på baksiden av veluren. Jeg likte den veldig godt!!!!
Nå er bleiene i maskin og skal selvsagt testes ut imårra og da knipser jeg også noen action piks av dem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!