lørdag 11. april 2009

Monsterbukse til en tøff liten jente

Da var jeg ferdig med en jentemonster for et par dager siden :)
Denne er strikket som snekkerbukse med seler og siden det skulle være til en jente så strikket jeg denne med skjørt. Slik ser den ut bakog slik ser monsterbuksen ut fremmeStrikket i ren ny ull som ikke er superwash behandlet med litt ekstra plass til bleia da denne skal brukes som bleiebukse. Ekstra lange seler og bein som kan brettes slik at det er plass til å vokse i den.
Litt vanskelig å fange opp fargene så har er et forsøk til å fargen bedre fremog et til forsøk å ta bildet ute
Uansett trenger den nok en liten bleierumpe under for å vise frem sin hele skjønnheten ;)

11 kommentarer:

  1. WOW! fantastisk KUL! Heldige er de som får denne :D

    SvarSlett
  2. Takk! det var skikkelig morro å strikke til jente da det er lenge sia sist :)

    SvarSlett
  3. den der er VANVITTIG stilig Vera!!! du er genial!

    SvarSlett
  4. Gudhjelpe, Vera! Det er den nydeligst/nusseligste tøybleiebuksa jeg har sett! Du er ikke bare veldig flink med tøybleier, men du er en virkelig tøybleieguru <3

    SvarSlett
  5. Guri, Mamma til Stian! Blir helt rød og småflau av så mye ros :) Å bli krona til tøybleieguru! Hvordan skal jeg klare å leve opp til tittelen! He-he...Tusen-tusen takk for ros!!!

    SvarSlett
  6. Hei! Er det mulig å få oppskriften til monsterbuksen? Kunne selv tenkt meg å strikke en maken :)

    SvarSlett
  7. hei :) oppskriften på monsterbuksen ligger under oppsrkiftene ;)

    SvarSlett
  8. Pris? Kan du svare på netta886@gmail.com?

    SvarSlett
  9. Hei;) utrolig fin bukse'! Ligger d mønster på akkurat denne med seler og skjørt på siden din og?

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!